Zynpgmt Kızlar bebeğim 34 günlük genelde geceleri 2-3 saatte bir uyanıyor ya da ben uyandırıyorum. Uyandırmayı bıraksam olur mu? Böyle alışmasından korkuyorum çünkü. En fazla ne kadar aç kalabilirler?
Kbetul Zynpgmt ben sarılık geçtikten sonra yani 40 ı çıkana kadar hep uyandırıp emzirdim 2 saate bir sanırım düzen kurmuş kendisi kalkıyor artık hep 2 saate bir
Zynpgmt Hani açlıktan uyanıyor kendi ama ya uyanmaz da kan şekeri düşerse diye korkuyorum küçük olduğu için.
Bssraa2 Zynpgmt 3 aylık olana kadar uyandırmayı bırak dedi ebe bana şuan 2 ay 17 günlük uyandırmayı bıraktım kendisi uyanıyor 3 ayada az kaldı zaten hep alarm kurup emzirirdim sizde uyanmasını beklemeyin emzirin 2 3 saat arası
Zynpgmt Bssraa2 anlamadım uyandırmayı bırak demişler. Siz uyandır demişsiniz yanlış mı yazdınız ben mi yanlış anlıyorum.☺️
Helen4444 2 aya kadar bebekler 4 saat aç kalabilir uyandıemanıza gerek yok kendi uyanmıyorsa. Uyanıyorsada zateb mecbur beslicelsini. Büyüdükçe bu süre uzar
Zynpgmt Kbetul evet benim de öyle aslında. onu bozmak için uğraşıyordum işte biraz biraz düzeldi de şimdi bu sefer 3 saate koşullanmasından korkuyorum da ondan sordum.
Betul0306 36 günlük benim kızımda uyandırmıyorum en geç 2 buçuk saate kendisi uyanıyo zaten mesela 2 de emdiyse 4 buçukta ağlamaya başlıyo aceba alarm kurup kalksammı ama hep kalkıyo mutlaka oyüzden uyandırmıyorum bende ilk 3 hafta uyandırdım ama🤷♀️
Zynpgmt Betul0306 Gece mamayla beslendiği için bazen biraz daha uzayabiliyor bizim de o yüzden kararsız kaldım. Tabi yine de çoğu zaman iki saat bazen bir buçuk saat😵💫😵💫
Emreninannesi- 4 saati geçmemesi lazım demişti doktorum ama ben 2 ay 2 saatte bir doyuruyordum . İlk 3 ay bebekler alışkanlık edinmezler merak etmeyim ☺️