Kizlar bebislerinizjn doğum günün de magnet yaptırdınız mı?
Benim kızımın da yakın zaman da 2 yaş doğum günü var kutlayacağız inşaallah Allah nasip ederse 1 yaşın da magnet yaptirmamistim nasip olursa 2 yasa inşaallah .
Sizlerin magnetleri nasıl paylaşırsanız sevinirim hem fikir olsun bana da ☺️