Myagz Ağustos sonu sağmaya başlamıştım bir miktar sütüm var fazladan buzlukta duruyor ihtiyacı olan varsa izmirdeyim 🙌🏻
Gulsum84 Myagz Facebook’ta sayfa var “anne sütü bağışı grubu” ben oradan bağışladım sizde bi bakın isterseniz çöpe gitmesin yazık olur, ben kanser hastası bi bayana bağışladım
NilDenizimm Myagz 👍👍harikasınız @babyandmoms başka bir postta gordum sizi hasta yakınınız için yardımcı olcak güzel annemiz. En azından parayla satmıyor.
Myagz Ummahanaydn daha çok küçük canım ya üç buçuk aylık doktor altı ay dolmadan ek bişey vermeyeceğiz dedi