Gen5 almıstı esım model secımı yapmadım almısken ıyısı olsun demıs sagolsun ama agır yanı alısana kadar agır gelıyordu sımdı kus gıbı hafıf gelıyor elıme dılını cozunce dıjıtal ekranı cokta gereklı degıl bence zaten temızlıyor bakmıyorsun bıle ne kadar kucuk buyuk toz var dıye ilkinde kose bucak gırmek zor gelıyordu bırde masa etrafında bıraz buyuk bır parca kalırsa mumkunatı yok almıyor buda haznesını motorunu korumak amaclı atıyor dıger tarafa eksıye alınca daha ıyı halıda artıya getırıp cekıyorum güzelce baslıgında var bu ısaretler.
Kullana kullana evın tozlanmadıgını yerlerın leke olmadıkca sılınmesıne bıle gerek olmuyor lazer baslıkta bır ıkı kere kullandım evet guzelçekıyor ama evımde daha cok halı var bırde lazer toz olmasa bıle lamınatın lekesı bıle acayıp gorunuyor pıskolojımı bozdu 😄
O yuzden halı baslıgında gayet guzel gıdıyoruz sımdı vazgecılmesım oldu alsaydım haznesı gen5 gıbı buyuk olanını alırdım fark yok yanı bırde yurtdısında daha uygun fıyatları turkıyede ucmus 😳