SevgiVeysel Slm kızlar demiştim testim pozitif cikti kan pozit çıktı bugunde gittim kadın doguma kese göründü 2 hafta sonra gel kalbi dinleyelim sizce şuan bebek var mj yada kalbi ne zaman atar bide doktor riskin var dedi
Alimerve3 SevgiVeysel Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm kese gorunuyorsa kalp atışı da görünür 🥰
SevgiVeysel Elaninannesiiii amin cnm benim Allah razı olsun hepimiz insalla sağlıkla alalım kucagimiza
Alparslan616161 SevgiVeysel 6 haftalık Ken gebeliğimi öğrendim 12 haftalıkken mi ne kalp atışını dinledim oda sağlık ocağında hastane dinletmedi erken diye kalp atışı dinleyince bebiş yorulabilymş normalde sürekli utrason altına girmek bile ii değil ışınlara maruz kalıyor diye 30 haftalığa kadar ayda bi kere gittim 30 dan sonra 15 günde bir ama bnm gebelik tehlikeliydi ondan sürekli çağırıyorlardı.
Umudum27 SevgiVeysel ben 7 haftalıkken gittim az duyduk kalp atışını diye 8. Hafta tekrar gittim ve tam net olarak duydum
Birkucukbebekmeselesi SevgiVeysel hayırlı olsun 7-8 haftalıkken ben duymuştum kalp atışını. Doktor niçin risk var dedi hangi durumdan dolayı
SevgiVeysel Birkucukbebekmeselesi dikisimden dolayı yeni sezreyan olmuşsun ölüm riski bile var dedi çok korkuyorum. Açıkçası
Birkucukbebekmeselesi SevgiVeysel Allah korusun ama rahim kendini toparlayamadiysa düşük riski de oluyor ilerleyen zamanlarda