EbrarKerem bebegim 4 ay 11 günlük atak haftasındayız uyumuyor sürekli aglıyor ve hasta oldu grip oldu dahada fena aglamaya baaşladı çok çaresizim ne yapabilirim bi çare söyleyin bana kafayı yemek üzereyim ben mi bakamıyorum bebegime sürekli böyle