Arkadaşlar, kadınlar günü için okulda bir tane karanfil vermişlerdi geçen hafta . Vazoya koyacaktım vazo küçük gelince ben de karanfili kırdım o şekilde koydum ve kırdığım yeri de atmadım saksı vardı ona dikiverdim öylesine . Bugün şöyle bir minik şey gördüm ama ne anlayamadım . Karanfilim tutmuş mu yani ne bu bilen varsa yazabilir mi ? ❤️ Kırılan yerine biraz toz tarçın koyun demıstı biri öyle yapmıştım bu arada .