Öncelikle merhabalar 🌸 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏 benimde 1.5 yaşında oğlum var bende çok düşünüyordum sürekli araştırıyordum farklı bir isim koymak istedim önce Arden Kayra düşündüm sonra Arden Ege ye karar verdim. Arden isminin anlamı da ışıl ışıl parlayan, bolluk bereketmiş. İnşallah size de fikir olur ☺️