Keremiran tutumunuz çok yanlış...
ne demek mama verince yıkıldık falan, bebeğini mamayla büyüten çok anne var. Artk mamaya öcü gibi davranmayı bırakın
Ben de hemşireym neyin ne olduğunu bilşyorm ama sütüm yetersizdi mamaya başladm, 5.5 aylık önce gündüz emmeyi bıraktı sonra da tamamen. Biberona alışmakla çok alakası yok memeden süt az geliyorsa emmek istemiyorlar, 3 arkadaşm var hepsi de yaşına yaklaştı mem+mama olarak devam ediyorlar