Linabuse1002 Merhaba kızlar bebeğim kaka yapamadıgı şçin bu damlayı verdı gunde ne kadar ve aç mı tok şeklındemı verıcez etkısını gören oldumu cok gazlı bır bebek kaka da yapamıyor 5 gundur
sbahcivanlarr Linabuse1002 Gece veriyorum ve çoğunlukla kakasını yapıyor. Aç veya tok diye hiç ayırt etmedim.
Linabuse1002 sbahcivanlarr peki cok sancı yapan olmus bebekte sızdede öylemi veya sadece onumu verıyorsunuz yanında gaz damlasıda mı verıyorsunuz
papatyadenis Linabuse1002 benim bebeğim içtiğinde çok huzursuz oluyor artık vermemeye karar verdim. Damlayı içirdiğimde kıvranmaya başlıyor normalde gazlı bir bebek değil
sbahcivanlarr Linabuse1002 sadece onu veriyorum başka ekstra birşey kullanmıyorum. Sancı da hiç yapmadı. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım
Linabuse1002 papatyadenis bende ondan korkuyorum kabızlık sorunu için vermişti acil de doktor yorumları okuyunca cok korktum ve benım cocugum zaten kolik bir bebek daha beter olur doye korkuyorum☹️
Linabuse1002 sbahcivanlarr inşa Benimkindede yapmaz canım inan geçmişteki yorumları okuyunca korktum yaramayanda car bebeğe 🥺
sbahcivanlarr Linabuse1002 Ben memnunum vallahi. Gündüz değil de gece veriyorum. Onun da benim de uyumaya ihtiyacım var çünkü. Hatta bazen emzirirken veriyorum ki tükürme payı olmasın.