Selam kızlar🐥
Bebeğim 45 günlük oldu bu süreçte eşim kızkardeşim annem dönüşümlü olarak hep yanımdalardı ama artık tekim🤓
Sizler buzluğa kolaylık olsun diye neler koyuyorsunuz bebeğim gündüzleri çok uyumuyor o uyuyunca bende yorgun olduğum için genelde yatıyorum böyle akşam yemekleri için fikir verebilir misiniz🫶🫶