Ayseuarslan Tecrübeli annelerim oğlum 21 günlük. Oglum Gün içerisinde alttan gazıni çıkaracağı zaman kızarıyor ağlıyor cıyak cıyak taa ki çıkarana kadar. Çıkardıktan sonra susuyor ama gün içerisinde hep böyle ya. Yapabileceğim bir şey var mı? Tuvaletini de 2-3 günde bir sağlam yapıyor. Kabız değil yani normal diyorlar ama bilemedim. Böyle gün icerisinde bu kadar ağlaması normal mi gazını çıkaracaği zaman.
Ezoooo Ayseuarslan bağırsak düzenleyici kullanabilirsiniz doktorunuza danışıp inanın ağlayıp sancilanmasindan iyidir ❤️
ahsenannesi7554 Ayseuarslan 15. Günden sona başlamıştı bizim de. Doktorumuz probiyotik biogaia ve gaz damlası agulin vermişti. Karnına ve ayaklarına bol bol masaj yapın gaz masajları var bakabilirsiniz.Ayaklarını sıcak tutunca da rahat çıkartıyordu benim kızım ılık sıcak su torbası yapıp ayaklarının altına koyuyordum. Tabi en önemlisi yediklerime çok dikkat ettim 3. Ayda bitti
Linabuse1002 Ayseuarslan bağırsak düzenleyici biogaia diye bır damla var canım onu bır dene istersen benım doktorum onu onerdı bana
Faddoli23 Ayseuarslan gazın herhangi bi tedavisi yok sana üzülerek söylüyorum Cokkk iyi bı doktordan biliyorum diş ve gaza net bı çözüm yok rahatlatirsin biraz (duş.zeytinyagli masaj, Hamak beşik) vs. Ama 3 ay boyle malesef
Aysegiray Gazını bi şekilde çıkarıyor kabız olmuyor ama zorlanıyor sanırım bunun için düzenli olarak zeytinyağı ile karnına ayaklarının altına gaz masajları yapa bilirsiniz YouTube de videoları var bize çok faydası oldu
Ezoooo Ayseuarslan en kötü ihtimal hipp mama verin , içinde bağırsak düzenleyici de var , anne sütüne göre gaz da yapmıyor , burda şey demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın anne sütü her şeyden değerli ama ,bazen kar zarar oranına bakmak gerekiyor :/
Ayseuarslan Ezoooo normalde Aptamil sıvı veriyordum yani tozunu değil direkt sıvı emilimi sindirimi daha kolaymış ama uzun vadede sıvı vermek iyi değil dediler. Biz de holle’yi deneyelim dedik organik dediler iciyor da yani 2 gündür holle veriyorum ama sanırım çok gaz yapıyor.
Ezoooo Ayseuarslan ben de şu an holle kullanıyorum biter bitmez hipp alacağım tekrar 😊 hollenin içinde bağırsak düzenleyici yok sanırım ondan olabilir gaz
Mzyynkbra Aynı durum bizdede var kolik bir bebek 37 günlüğüz Biogaia bize iyi gelmedi hala aynıydı doktor bu seferde sap simplex alın dedi onu aldık gaz ilacı tamamen şans işi dedi deneyerek hangisinin iyi geldiğini anlamak lazımmış inşallah bu iyi gelir 🥹