Herkese merhaba kızlar,
Bebeğim 2 ay 13 günlük . Başından beri göğüs ucum olmadığı için silikonla emziriyorum. Kilo alımı vs iki aylık olana kadar her şey güzel gidiyordu. Taa ki iki ay kontrolü sonrasına kadar…
Önce sağ göğsümde süt iyice azaldı, sonra resmen bitmiş gibi sağıma gelmedi… daha sonra iki göğsüm de sağımla 10ml bile çıkmamaya başladı.. bebeği izliyorum emerken her yerden sütler akıyor, sol göğsüm hala iyş demek ki diyorduk..
Kiiii bugün meraktan doktora gidip iki haftada sadece 200gr aldığını öğrendim…
Mamaya mı başlasam demek çocuk açlıktan ağlıyodu diye düşünmeye başladım..
Ebemiz silikon ucu bıraktırırsam bebeğim daga şyi emeceğini ve sonsütü yani göğüsteki yağlı kilo aldıran sütü alması gerektiğini söyledi..
Sonuç olarak sizden silikonu bıraktırma ve kilo alımı azlığı konusundaki tavsiyelerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler