Gizemkraks Bebeğim 23günlük devamlı emmek istiyor acaba doymuyor mu emiyo yatıyorum çok geçmeden kalkıp birdaha emiyo
kasimonbes Gizemkraks emme refleksleri dogustan geldigi icin emzik deneyin vermeyi isterseniz bebekler hep emer cunku sutunuzu sagdiniz mi acaba ne kadar cikiyor diye
E_E_S Gizemkraks bizde kızımla 24 günlüğüz bence sürekli emmek istiyorsa emdir ten teması istiyor benim de mesela asla emzik almıyor kızım uykuya dalmak için de memeye geliyor biraz daha emiyor ve uykuya dalıyor böyle böyle alışıcak
Gizemkraks E_E_S bizimki erken doğdu küvezde kaldı 17gün küvezde hep mama aldı eve geldikten sonra anne sütüne geçiş yaptım
Ysrrr11 Sütün olduğundan eminsen doyuyordur midesi daha çok küçük ama eğer sütun azsa mama takviyesinde bulun bence
Gizemkraks Ysrrr11 emin değilim aslında 35 haftada doğdu 17 gün küvezde kaldı orda hep mama yedi eve gelince sadece anne sütüne geçtim