Dilekkkk19 benimkide 5aylık emiyo sadece anne sütü alıyo ek gıdaya daha 1ay var daha yeni 5aylık oldu bende tutmayı denicem ama benimde durumlar aynı elim ayağım titriyor emzirdikten sonra nasıl olcak bilmiyorum bu arada ben solgarın b12vitamin ini aldım süt arttırıcıözelliği varmışyanınada balık yağı aldım hap olarqk bebeğime sütüm yarwasın hemde doysun arttırsın kalite sağlasın diye Allah kolaylığını verir inşallah