azizovaaysu_ Bebeğim 2 aylık gece 2-3 saatden bir yemek için kalkıyor hangi aydan sonra gece uyku saati çoğalır?
nazliicank azizovaaysu_ 4.ayda azalmıstı 5-6 saatte anca kalkıyordu bazen hiç kalkmıyordu. Suan 6.5 aylık bazen 1 bazem 2 kere kalkıyor
Masalumay22 azizovaaysu_ 2.5 aylık bebeğim, gündüzleri saatte bir bile istediği oluyor geceleri de 3-4 saatte bir emiyor, sadece anne sütüyle besleniyor
azizovaaysu_ nazliicank ben anne südüyle besliyorum benimkide öyle olurmu gece uykumu alamıyorum tam uyudum derken uyanıyo
nazliicank azizovaaysu_ arkadasımın bebegı anne sütüyle beslenıyor. O da 6.5 aylık yenı yenı uzun uyumaya basladı, yoksa o da 2 saat arayla uyanıyordu. Acıktıgından mı uyanıyor alıskanlıktan mı acaba? Bebegım gece uyanıyor ama emzıgını verıyorum gerı uyuyor
Elifkusumm Aynı soruyu ben soracaktım:) benim bebeğim 1 ay 22 günlük gecelerı 3, 4 saate bır uyanıyor gunduzlerı de en asagı 2, 3 saate bır emiyor. Bende normal mi diye merak ediyorum açıkçası 😅
YaseminAren azizovaaysu_ senı korkutmak ıstemem 6 aykık dun 12 de zor uyudu sabah 8 r kadat 3 kere uyandık 8 de ben işe gittim arkamdan kalkmıs🤣
azizovaaysu_ YaseminAren bizde daha beter bazen gece 3 de uyuyor gazı olduğu için zombi gibiyim ne zaman kafamı yastığa koysam hemen uyuyom yorğunluktan
Ozlem1994 Bu hafta 2 aylık olacak. Gündüz saatte bir emdiği de oluyor. Gece genelde 2-3 saatte bir emiyor. En fazla 3.30 saat uyuduğu oluyor.
YaseminAren azizovaaysu_ senı korkutmak ıstemem dıye yazma sebebim buyusun düzrlıt hayalıjnvarsa yıkmıs olmaktan.. Gaz sancısım3 aya kadar cektik bızde arabaylamgezerdık uyusunndıye gecrnın 1 leri 2 lerinde 3 ayda hareketlenınce kayboldu oyun halısı ve probıyotık damlaların faydaları anca bellımolıyo karın hareketlendıkce rahatlarsın ama acıkmaya çözüm bulmadım hala.. Bırde yqtmadan banyo yaptırırdık bız gazını fa rahat verır yorulur da uyurdu onunda dene istersen
azizovaaysu_ YaseminAren biz kucağımızda gezdiriyoruz öyle ağlamıyo ama uyumuyorda karnına masajlar yapıyorum. Benim anlamadığəm şu neden hep geceler oluyo bu haz sancısı
YaseminAren azizovaaysu_ aksam 6ndan sınra baslayıp gece suddeylenıyot kolık bebekler ataba varken arabayla grzerdık o hatekrt uyutur gazını cıkarırdı araba yokkrn de slıngle sarardım kendıme araba motor sesı acardım o sesle zıplayarak gezerdım uyurdu omsekılde deneyın ıns faydası olur