Esraburkay Annem iki kız kardeşim babamın emekli aylığını alıyor kardeşim işe başladı fakat kardeşimin aldığı miktar anneme ve diğer kardeşime yatmadı gidip sgk ile görüşmüşler artık bağlanmıyormuş anneme ve diğer kardeşime kalan miktar böyle birşey var mı