İçimi dökmek istiyorum 😔bebeğim 19 aylık aşırı huysuz, hırçın yanlış yapınca sakince göz teması kurarak yapmamasını söylüyorum ama ya saçımı çekiyor yada evdeki eşyalara zarar veriyor hayır dediğim zaman bizlere vurmaya çalışıyor yemek yeöek istemiyor mesela masanın üzerindrkileri bildiğiniz ters çeviriyor az önce beni ağlattı artık gerçekten dayanacak gücüm kalmadı gece durduk yere kafamıza biberon atıyor ağlıyor ne uyuyor ne de uyutuyor az önce kafama tekrardan cam biberon vurdu kafam şişti evet bilerek yapmıyor ama ben nasıl davranacağımı bilmiyorum çocuk psikatrisine randevu aldım dayanamıyorum artık sizin de başınıza geldi mi nasıl davrandınız