Oznur_0708 şu an 3,5 yaşında öğle uykusunu tamamen kestik ama o zamanlar öğle uykusunu etkileyen cok sey oluyor. Mesela erken kalkıyorsa daha kolay uyuyordu o zaman 1 de uyuması 3 te uyanması idealdi benim için. Ama geç kalktıysa daha geç uyurdu. Öğle uykusundan önce parka çıktıysak yorulduysa falan bunlar hep etkiliyor. Sizin bebeğiniz ne kadarlık, kaçta uyuyor mesela