Yunusungamzesiii Kızlar doğum raporundayım 1.ayımızda 2500 tl sgk ya para yattı telefonuma emzirme ödeneği olarak mesaj gelsi fakat daha önce 180tl emzirme parası ve 300 tl cocuk parası aldım bu 2500 tl rapor parası mı yoksa yine emzirme ödeneğimi anlamadım bilgis olan ?
AnneOlmakCokGuzel Yunusungamzesiii normalde topluca rapor bittikten. Sonra yatırıyorlar yada 2 ay da bir yatırıyorlar, siz ne zaman çıktınız doğum iznine, bende doğum iznindeyim 2 aydır ama hala yatmadı.
Kubra966 Yunusungamzesiii beni çok uğraştırdılar rapor parası için iş yeri ya doğum öncesi raporu onaylamadı ya da doğum sonrası sürekli beklettiler beni, en son gidip istifa ettim tabi sgk ya sorduk raporun bittiği gün istifa ettim eşim sürekli SGK’ya gitti ve dedikleri şey raporu bir türlü onaylamamış iş yerim en sonunda bir şekilde hallettik. Parça parça yattı bana ilk doğum öncesi yattı sonra doğum sonrası genelde raporunuz bitince yatırıyorlar.
Zeysars AnneOlmakCokGuzel iş yerinize söylemeniz lazım raporu bildirmeleri için ancak öyle yatar yoksa analık izni bittikten sonra yatar. Bildirim yapıp yapmamakta işyerine kalmış birşey 170 aradığımda böyle demişlerdi
Nes94 AnneOlmakCokGuzel tatlım sen is yerinle görüş çünkü Doğum öncesi kısmını doğum yaptıktan en geç 15 gün sonra yatırıyorlar geri kalanı topluca yatıyor. Ben ilgilenmedim baktım hala yatmıyor aradım sgkyi is yeri çalışıyor olarak göstermiş dedi duzelttirdim hemen ilk rapor ödeneği yattı.
Anacsevgidolumelek Kubra966 bilginiz vardır sanırım benim de rapor param sıkıntılı bir hal aldı bebeğim 3.ayına girecek ve elime sadece 900 tl gibi bir rakam geçti emzirme ve doğum parasını aldım ama rapor paramın devamı ne yazık ki yok.900 tl yattıysa devamı da yatar sanırım değil mi?
Zeyneeep Yunusungamzesiii önce aile saglıgına fakan başvuru yapmak gerekiyormuş öyle dediler bana ama
Tuba_01 Yunusungamzesiii ya bende e devletden takip ediyorum 3 ay olacak hala yatmadı ödeme aşamasında diyor 3 defa da gittim belki yatmıştır diye yatmadı dediler
diyabetli_anne süt parası ve analık izni parası e devletten tanımlama yaparsanız hesabınıza yatıyor. Tanımlama yapmazsanız hepsini pttden alıyorsunuz. Raporunuzun işyeri tarafından onaylanması gerekiyor onaylamazlarsa geç yatıyor. Süresi içinde onaylanan bir raporun ödemesi maksimum bir ay içinde hesabınıza yatıyor. Süt parası takribi bir ay çocuk parası da başvuru yaptığınız ayı takip eden ayın 25 inden sonra yatıyor.
azrayseanne diyabetli_anne hesaba yatması için tanımlama yapmanız gerekiyor demişsiniz ya. Biz o tanımlamayı nasıl yapacaz acaba? Ben baktım ama bulamadım
Canimincani diyabetli_anne merhaba, ben 180 tl süt parası için nereye başvurmalıyım? E devletten maaş hesabımı tanımlamıştım, tüm analık ödeneği yattı ama 180 tl gelmedi :(
diyabetli_anne ayrıca ödeme durumlarını e devletten çocuk yardımı ve iş görememezlik ödemesi sekmelerinden de takip edebilirsiniz.
RabiAyaz24 Raporlu çalıştığınız için rapor parası o hatta bi o kadar daha yatması lazım ben parça parça 5000 küsür aldım
Kubra966 Aycannnn analık ödeneği sadece çalışanlara veriliyor, doğum parası İle emzirme parası da herkese veriliyor canım, bana analık ödeneği toplam 10.000 tl yattı, 300 doğum parası 180 de emzirme parası yattı.
Aycannnn Bnde 300 doğum parasi aldmda ama emzirme parasi verilmedi ki olduğunu bilmiodum tek seferlik mi oda canm
Atlass-cagla Yunusungamzesiii benim de izne ayrıldığım tarihten doğum yaptığım güne kadar olan tutar ilk seferde kalanı da ikinci sefer de yatmıştı.