Mommyyigit Bebeğiniz kaçıncı ayda konuşmaya başladı benim bebeğim 15 aylık anne baba mama diyor ama al at gel gibi şeyler söylemiyor hala normal mi bilemiyorum kafam da sorular oluştu sizin bebekleriniz nasıl
Uykusuzhergeceeee Mommyyigit anne baba dede falan diyor ge aç hadi falan diyor ama sizinki de normal yani. Konuşun bol bol kitap okuyun dillenir bir anda
Badeninannesi1 Daha ne olacak ki benimki de git bitti demiyor ama aç olduğunu uykusu geldiğini anlatacak kadsr kendını ıfade ediyor Bende takılmayın bunlara
Mommyyigit Badeninannesi1 öyle mi dersiniz doktora bize al at gel vs tek heceli kelimeleri söyleyebilmesi gerektiğini söyledi bugün 18. Aya kadar en azından kitaplar okuyorum ama kafam karıştı
Badeninannesi1 Mommyyigit al ve gel diyor benim kızım at demiyor ama bence her bebek farklıdır gelişimi de farklıdır daha 18.aya var inanın 1 günde bile cok şey yapıyorlar bence üzülmeyin