Bebeğim 2 ay 13 günlük, tummytime çok sevmese de her gün 5-8 dk arası yaptırıyorum, bol bol kitap okuyorum, agu ev gibi gibi sesleri ben taklit ediyorum o da benden sonra çıkarıyor bakıp gülümsüyor.. yer halı matında uzun olmasa da 5-8 dk arası kader sırt üstü duruyor.. uyku düzenimiz sabah 8de uyanıyor qltını açıp sütünü veriyorum biberonla uyuyor 10buçuk- 1buçuk-3buçuk-6ya kadar hep bu döngüyle iletiyor ve uyuyor, akşam 6-10 arası 45 dk falan uyuyor 11de gece 4e kadar uyuyor sonra 6da uyanıyor sonra sabah 8de.. her uyanışında altını alıyorum 70-80 cc arası süt içiyor uyuyor.. gündüz daha az uyuyup gece hiç uyanmamasınu isterdim ancak olmuyor 🙈