Emreninannesi- Anneler oğlum 12 ay 17 günlük yarın nimerix olucaz tek doz ateş yapıyor mu bexsero da ateş olmamıştı merak ettim 🥹
Mrvekpk Emreninannesi- canlı aşı olduğu için ateş yapma ihtimali var evet doktor uyarıyo konuyla ilgili ama her çocukta olacak diye bişey yok bizde olmamıştı mesela sizde rakibini saglarsınız yine umarım ateşi olmaz