K. Marasta yaşıyoruz deprem günü malum hava cok soguktu bebegim 3.5 aylık üşütmedim sanıyorum ama üşümüş. Depremden 10 gün sonra öksürğk ve atesle hastanede yattı idrar ve kanda yğksek enfeksıyon cıktı bronşit olmuş bir hafta yattık iyileşemedi kayseriye gittik ordada yattık iyiyleşti tekrar maraşa geldik yine öksürme ve hırıltı başladı napmam gerek fikriniz var mi😔