Goktugbebek06 Merhaba kızlar oğlum 7 buçuk aylık ek gıdaya geçtiğimizden beridir ne kadar sellik kullansam da ister istemez üzerine bulaşıyor lekeleri cikaramiyorum leke çıkartıcı deterjan ya da sprey ne önerirsiniz sizler nasıl cikartiyorsunuz
sarilokumumm Goktugbebek06 hemen hemen hepsini denedim diyebilirim biobelinda X3 aldım kaynar su da beklettim kıyafetleri üzerine döktüm detarjanı eski tüm lekeler gitti hatta şöyle söyleyeyim beyaz bi bluzum yanlışlıkla renklilere karıştı mavi oldu aynı şekilde deterjanla kaynar suda beklettim tekrar bembeyaz oldu
Damla6117 Goktugbebek06 hiçbir şeke çıkarıcı alma hemen lekeyi ıslatmana da gerek yok bak şimdi kirlileri biriktiriyorsun yıkayacağın zaman lekelileri bi kenara ayır lavaboda soğuk suda beyaz kalıp sabun var ya Hacısakir filan onunla bi güzel çitile at makinaya misss
Busra986532 Goktugbebek06 arıel makina deterjanıyla sıcak suda bekletip çitiliyorum makinaya atıyorum. Hiç bir şey kalmıyor. Bazende bulaşık deterjanıyla çitileyip atıyorum onda da etki görüyorum.