8 aylıık oğlum emziği bıraktırmak istiyorum. Sadece uyutmak için kullanıyoruz. Uyuturken veriyorum gündüz uykularında ağzında. Gece ise uyuduktan sonra kendi atıyor. Sabaha karşı bazen ağladığında veriyorum. Gün içinde vermiyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Teşekkürler..