Damlapoyraz 8 aylık bebeğim dış çıkarıyor huzursuz ağrısı var tetagil öneriyorlar kullanan varmı aranızda bende alacağım
Damlasu23 Damlapoyraz kullandım ama faydasını zere göremedik maalesef kendi kendine acı çekerek çıkarıyo kızım
Asena16 Linaamoms kullanım şeklini söyler misin canım parmağınla damaklarına masaj mı yapıyorsun yoksa direk granülü ağzına mı döküyorsun
Eymenikonunannesi14 Granül olanini kullaniyorum baya rahatlatiyor oğlum diş cikarmis farketmedim o derece 🤭
Linaamoms Asena16 ilk masaj yapıyordum doktor öyle söylemişti ama sonra ağzına dökmeye başladım iki şekilde de iyi geldi