Paylaşma konusunda sıkıntılarımız var. Şuan çocuklarla oynayamiyor çünkü oğlum hiçbir şeyi paylaşmıyor her şey onun. Yani buna çözüm bulmaya çok çalıştım anlatıyorum olmuyor bir oyuncak onda oluyor mesela diğerini ben alıyorum beraber oynayalım oğlum diyorum yoooook ikisini de elinde olsun istiyor. Bir yere gidince çocuklara da aynısını yapıyor onun oyuncaklarını benimseyip çocuğa vermiyor mesela. 21 aylık nasıl çözebilirim bu durumu?