Mehmetseliminannesiiii Benguu_72 ben Hamilton kullanıyorum çok memnunum gerçekten tek başıma açıp tek elle kapatıyorum eşim yanımda olmadığı zamanlarda oğlumu parka götürüyorum arada biz anneler için gayet kullanışlı ve hafif
esilam1 Bizimde travelli olanlardan bense aatıp böyle almak istiyorum tek parça daha kullanıslı daha iyi oluyor.