Ben kızıma deniz kızı kostümü aldım, çünkü teyzem mavi dimli bir etek almış üstüne de bikini gider gibi düşündüm bakınırken deniz kızına döndü olay, 5 tane balon aldım masa örtüsü ve eteği, baby shark sevdipimiz için maskeleri aldık, ailecek içinden cıktı iyi oldu bizim için, pastasınıda kendim yaptım, gecen seneden bas harfi balonu hala duruyor, bebek ve 1 yas konsept albümünü de masaya koydum guzel oldu, tek dezavantajımız masa pencere önğ tüm fotolar siyah cıktı, kayınvaldem kayınpederın esim ben kızım kutladık pazar günü, yarın doğum günü, kıyafet hariç 350 tl tuttu pasta ve süsler dahil