Gokcekusunannesi7 Kozlar bebeğimin sağ memesinde kitle şişlik gibi birşey var elimin algımda kayıyor gibi ne olabilir sizce başına böyle birşey gelen varmı cumartesi doktora götürücem
melosta Gokcekusunannesi7 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ilk doğdukları zaman memelerde şişlik olur süt bezeleri oluyordu sanırım doktorlar ellemeyin ovmayın kendiliğinden geçiyor derler