17 kasım 2021’li benim kızım da🍀
Hareketli ama temkinli hareket eden bir kız.
Kendini tehlikede hissettiğinde hemen yardım ister, nazlı ve cilvelidir kendisini sadece sevdiği insanlara sevdirir
Herkesle hemen oynamaz uzun uzun inceler süzer sonra gülümser☺️ Bu yönünü çok seviyorum çünkü bende çok samimiyet sevmem.
Abisi var 4 yaşında ve oğlum kardeşini kıskanmadı doğru dürüst ama kızım aşırı kıskanç ve kinci. Tipik bir akrep özelliği😌
Yani abisine kızdı diyelim elinden bir şey aldı veya itti onu ağlıyor ağlaması bitince unutmuyor ve vurmaya gidiyor🙊
Oğlum tipik bir balık burcu aşırı duygusal çevresindeki çocuklardan daha sakin ve pek kendini koruyamaz ama kızım biraz cabbar olacak gibi🤷🏻♀️🤓