alinkusunannesi ay rutin kontrolümüzde bebeğime doktor bestiron verdi. Kullananların yorumlarını alabilir miyim?
Cemre_-53 alinkusunannesi doğdu doğalı onu kulandik hep bir yaşına kadar kan testi vermedim daha ama ara verdim kan testine göre yine devam et etme der kilo başına verirdim aç karnına 40 ya da bir saat bekler öyle beslenmesini saglardim emilimi iyi olsun diye
-_-hUysUzvetatlikadin alinkusunannesi bize de doktor onu önerdi herhangi bir aksi durum yaşamadık memnun kaldık
Nder91 alinkusunannesi kilo başına 2 damla düşüyor benim kuzum 8 kilo 16 damla veriyorum doktor bu şekilde kullandırıyor bize
Cemre_-53 alinkusunannesi bırakmadan önce kilosuna göre gidiyorduk sekiz kilo ise sekiz damla şeklinde
Bebetonunannesi16 alinkusunannesi bende kullanıyorum 1haftadır nerdeyse en temizi o diyolar şuan bişey farketmedi zamanla görcez ama bişey sorcam kullananlara bu bestiron kahverengi bendeki ve ekşimtrak mayhoş bi tadı var böyle mi oluyo acaba bilen varmı