Ben başladım ama bir sonuç alamadım çok sinirlerim bozuldu. Birde fotoğraf çekerken ilkini normal ikincisini geniş açı çekiyorlar o kadar sevindimki fotografları görünce e dedim ama böyle durmuyor göbeğim sürekli ödemden şişti diyip durdular. Ödem gidiyo yine aynı yine aynı. Su tüketimine beslenmeme dikkat ediyorum benim vücudumla alakalı bir problem belki bişey demiyorum ama yaptıkları fotoğraf hilesi böyle bir marka için çok saçma ve ayıp geliyor.