Merhaba sevgili anneler oğlum 9 aylık olacak eskiden verdiğim her şeyin tadına bakar yerdi ama şu 2 haftadır hiçbir şeyin tadına bakmıyor desem yeridir.Kendi yemeyi öğrensin en azından denesin diye önüne koyuyorum o da yok.Birkaç gün önce gördük dişi çıkmış sizce o yüzden mi yemiyordur.Israr edip soğutmak istemiyorum yemekten ama üzülüyorum da yemiyor diye.Şimdiden teşekkürler ☺️