Kizlar merhaba önümüzdeki ay 1 yaş çekimi yaptırmayı düşünüyorum. 11.ayda olacak. Ama size şunu sormak istiyorum ( fotoğrafciyla anlasmadim,anlasinca ona da sorucam tabii🙊)
Bebeğimin uyku saati belirsiz. Yani uykusunu almış olmalı diyorlar ya. Ben onu nasıl ayarliycam randevu alırken saat belirtiyorlar çünkü 😅 ha diyince uyuyan bir çocukta değil. Siz nasıl yaptınız. Zor oluyor mu tutması guldurmesi filan 😅🙊