Merhaba bebeğim bugün 43 günlük inek sütü proteini alerjisi var
Geçenlerde tahinli kurabiye çok yedim yüzünde sivilce tarzı kızarıklar çoğaldı kafa derisinde de çıktı sadece yüzünde var doktor tahin yediysen ondan olmuştır dedi alerjik bebek olduğu için tetikliyormuş kortizonlu krem verdi
Bu durumu yaşayıp krem kullanan var mı yada kendiliğinden geçen
Kortizon hiç kullanmak istemiyorum