resmen benim oglum bu. o yaşlarda o da oyleydi. ben gec kalkinca baktim gece uyumuyor oglen uykusunu kestim. sabah erken kaldırsam uykusunu alamaz cok aglar avunmaz mizmiz olurdu. ee gec kalkinca da aksam uzeri veya aksam oglen uykusu yapardi. gene gec uyurdu gece. herkes derdi oglen uyutma diye. denerdim. aksam 7 de 8de uykusu gelirdi bu sefer oglen uykusu yapip uyanirdi. o kdar uzun sürdüki bu surec. en son oglen uykusunu biraktirdim.ellemedim ondan sonra geç kalkmalarına dokunmadim. gece de gec uyursa damla kullandim. simdi 4 yasina geldi hala geç uyanir. kabullendim yani demekki geç uyanmayi seviyo. demekki yapısı böyle