Sgma Kızlar sürekli karışma çıkıyor alıp almamakta kararsızım. Çok güzel ödem attığını yazmışlar 5 binden fazla yorumu var. Kullanıp memnun kalan var mı
Vlns Sgma 3 paketi aldım . Bi etkisini göremedim tat olarak güzel başka bi artısı yok. Yorumlara da güvenmiyorum artık.
Moommmses Sgma ay ben çok severdim hamilelikten önce kullanıyordum gerçekten ödeme iyi geliyor bağırsak da çalıştırıyor. Şimdi Kızım 6 aylık olmak üzere tekrar almayı düşünüyorum
Mercosey Sgma en az 3 litre içmeye başlayın farkı anlarsınız. İnsanın saçı cildi bile kendine geliyor. Tabi ortalama 3 litre yani bazısına 2 litre de yeter
Annebalisi Ben aldım ama düzenli kullanmadım o yüzden ödem atma konusuna yorum yapamam. Seda hanım içtiğinizde hemen lavaboya çıkarıyo falan demişti, asla öyle bi etkisi olmadı bende.
Sgma Annebalisi teşekkür ederim inanın yorumları okuyunca neredeyse alacaktım günlerdir araştırıyorum
Vlns Karahindiba çayı idi sanırım. Farmasi de, o direk lavaboya çıkarıyordu . Onu deneyin. İkisini de tüketen biri olarak tavsiyem o