Bulutsmoms Ataayse ben kullandim ama faydasini gormedim yada bilmiyorum benim oglum cok gazliydi belkide
celine61- Her gün aynı saatte sadece bir kere beş damla vermelisin. Ben doğduğundan beri kullanıyorum 3 aylık oldu akşam yatmadan beş damla veriyorum. Biogai bağırsak düzenleyici onu destelemem lazım gaz damlasıyla . Ben sap simplex kullanıyorum birde . Hiç bir problem yaşamadım
Edizveannesi Ben çok faydasını gördüm başkanı kullandiysak gazı geçmemişti bende hergun aynı saatte 5 damla veriyordum.
Altugba Biogaia hemen etki eden birşey değil bağırsak florasını düzenleyen bir damla 15gun düzenli kullanımdan sonra fayda etmeye başlıyor hergun ayni saatte ve 5 damla olarak kullaniliyor ve yanında ekstra gaz damlası kullanmanız lazım ben nurse harveys kullanıyorum çok şükür hafif sancılı bir gaz süreci yaşıyoruz
Ataayse Bana her tüm aynı saatte kullanmam gerektiğini ve yanında extra bi damla daha kullanmamı kimse söylemedi bende neden etli etmiyor diyorum teşekkürler kızlar
Eses1233 Ataayse bnce nurse harveys kullanın benm gazlı bebegme hc bi damla yaramazken bu surup ilac oldu