Kızlar 2,5 yaşında kreşe/anokuluna başlatıp pişman oldunuz mu? Gerek yokmuş ya evde öyle benimle de otursa olurmuydu dediniz? Yoksa iyi ki göndermişim çok verim aldı cocugum olması gereken yer okul mu? Dediniz.
Kreşe başlatmayı düşünüyorum çünkü evde bütün gün ikimiziz. Sosyalleşmesi lazım oyun grubuna felan gidiyoruz ama yetersiz hafta 3 saat… bende kreşe başlarsa kızım iş hayatına dönerim bi sosyal hayata karışırım diyorum.
2-2,5 yaşında ;