Benim bebeğimin de burnunda vardı 3 ay sonunda geçti tamamen yüzünde de minik minik sivilce gibi olan yerlere de müsteşarın şarj çiçekli bi kremi var ondan kullandım çok iyi kesinlikle tavsiye ederim görsel yükleyebilsem eski halini atacağım ama yükeleyemiyorum😂