Selaam 🌸 kızlar prematüre bebislerinizde ek gıdaya ne Zaman geçtiniz ve nasıl başladınız tecrübeleriniz den bahseder misiniz 🤩 biz 4 ay 22 günlüğüz 10 gün sonra doktorumuz tadimlara başlayalım dedi anne sütü almıyoruz doğumdan beri mama ile besleniyoruz bu yüzden doktorumuz başlayalım dedi 🤗