Pinarsebe ben çalışan bi anne olarak robotu tercih ettim ve çok memnunum, vaktim yok kendim süpüremiyorum robotu çalıştırıyorum o süpürürken yemek yap , çocuğunla oyna yada yat dinlen . Ben böyle düşünüyorum çok titiz bi insanda değilim , o yüzden bana fazla fazla yetiyor süpürdüğü. Hiç süpürülmediği zamanlarını düşününce 😀