Merhaba kızım 21 Ocakta doğdu 20 gün yoğun bakımda yattı o süre zarfında süt sağıp götürdüm. 20 gün sonunda bebeğime kavuşabildim fakat bebeğim ilk önce meme reddi ile karşılaştım daha sonra biberon vermek durumunda kaldım zor bela biberonu unutturdum göğüsüme emzirme destek sondası takarak sağdığım sütü o şekilde emzirdim. Hala emzirme destek sondasıyla besliyorum bir yandan mememden cekiyor bir yandan sonda borusundan cekiyor. Şu an meme reddi yaşamıyorum sondasız da memede duruyor ama hep uyuyor memeyi tam boşaltmıyor tam içemiyor bıraksam saatlerce kalır
Acaba çenesi mi kuvvetsiz şu an 1 ay 20 günlük bir bebek 35 haftalıkken dünyaya geldi
Bana fikir verir misiniz? :(