Eşim aldı prof makina. Evde sardık fabrikada götürüp sattı. Ama şöyle diyeyim tütünü kurutmak nemini iyi tutmak gerek yoksa makinede sıkışıp kalıyor. Sakat çok çıkıyor ben onları tamir ediyordum dibine dibine vurup. Çok sarınca çok sıkıcı oluyor hele ki sıcakta nemi ayarlayamazsanız çok zor yani. Ama kârı çok.