Melek24 adakus48 merhaba emar çekildiği bizimde anestezili emar olucak hep erteledik ama korkuyorum hala nasıl oldu süreç bilgi verirmisiniz
kenankaan Melek24 bizlere 6 saat açlık istedilerdi, sonra içeri aldılar, mr girip çıkması (içerde uyutup uyandırıyorlar) 30 dk sürdü, korkmayın çok zor değil, zormolan aç tutma kısmı sadece. Ben oğluma 3 kez çektirdim
adakus48 Melek24 bende çok korkuyodum hiç korktuğum gibi olmadı. Benim kucağımda ilacı verdiler sonra aldılar kucağımdan yatırdılar bakamadık ama tabi çıkardılar odadan. 20-25 dk sonra çağırdılar işlem bitti daha emar masasından kalkmadan açtı gözlerini. Bi süre beklettiler her ihtimale karşı ama kızım masadan kalkar kalmaz seslendi bana anne diye kendindeydi
OguzOmer Merhaba benimde bebeğim 3 aylık nöroloji doktoru istedi bizden. eeg ve emar. nf1 tanısı ile. tıbbı genetik e sevk etti. bende çok tedirginim anestezi ile yapılacağını söylediler bize de dua edin herşey çok iyi olsun lütfen. Çok korkuyorum üzülüyorum Rabbim sınamasın evladım ile
adakus48 OguzOmer korkmayın bende öyleydim ama korkacak bişey yokmuş gerçekten çekilirken herhangi bi olumsuzluğa karşı doktor başında bekliyodu zaten
kvsr234 OguzOmer merhaba sizi neden tıbbı genetiğe yönlendirdi acaba tanısı konulduktan sonra ne yapılıyor orda tanı genetik test ile mi kondu
OguzOmer Tıbbı genetik e giden var mı aranızda işlem nasıl ilerliyor. Emar konusu zaten içimde büyük. Eeg de 4 saat uykusuz kalmasını istiyorlar. Nf1 ile Bilgi sahibi olan hemşire yada doktor anneler bilgi verebilir misiniz
Melek24 adakus48 cok sevindim devlette mi oldunuz peki ben 2 aylıkken özelde yaptircaktim korkup vazgeçtim simdi devlette gün verildi 9 aylik fakat yine korkuyorum heran vazgeçebilirim diye suan sizin neyiniz vardi gecmis olsun
adakus48 Melek24 biz özelde yaptırdık devlette nasıl oluyor bilmiyorum. 2. Kez ateşli havale geçirdi o yüzden istedi doktor