Merhaba bebeğim 2. Doz rotadan sonra yeşil kaka yapmaya başladı ama aynı zamanda ek gıda sadece tadıma başladım kına gibi rengi normal mi başına gelen varmı ? Aşı kaynaklımı ek gıda desem sadece tadım yaptırdım yemedi yeşile dönsün neden olur acaba yardımcı olabilirmisiniz? Aşı yapalı 15 gün oldu