Merhaba kızlar bebeğinizle bir gününüz nasıl geçiyor gelin muhabbet edelim biraz.
Biz sabah uyanıyoruz alt değiştirme kıyafet değiştirme esnetme hareketleriyle uyandığımızı belli ediyoruz. Ardından vitaminlerin veriyorum emziriyorum biraz oynuyoruz 2 saat arayla uyutuyorum gündüz ilk uykusunu gerçekleştiriyoruz bazen 2 saat uyuyor bazen yarım saat bile sürmüyor uyuması bu arada 4 aylık olacağız birkaç gündür uyku gerilemesi yaşıyoruz sonra uyaniyor alt değiştirme emzirme gaz çıkarma şarkı söyleme dans etme diye yine 2 saat geçiyor uyandıktan sonra oyuncaklariyla oynuyoruz yüz üstü yatiriyorum ayna koyuyorum önüne ve bol bol konuşuyorum her yaptığımı bir bir anlatıyorum gündüz 3 uyku yapıyoruz bazen az uyuduğu zamanlarda 4 olabiliyor ama sanki artık yaptığımız şeylerden sıkılmaya başladı sizin başka yaptığınız önerdiğiniz şeyler varsa süper olur 🌸🌸🌸