Arkadaşlar merhaba oğlum 5 ay 20 günlük. 1 numara mama kullanıyoruz son kutuyu açtım bugün erken bittiğinde zamanını beklemeden 2 numaraya geçsem bir sıkıntı olur mu ? Yani bi kaç gün yada bir hafta erken başlasam. Şu an ek gıdaya da başlamadım çünkü.